Υπάρχουν προκαταβολικά έξοδα πρόσληψης ή συμβατικά κόστη όταν προσλαμβάνετε κάποιον Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών με την Team Secure;
Ναι. Απαιτούμε μια αρχική προκαταβολή η οποία θα εφαρμοστεί ως πίστωση στον πρώτο σας λογαριασμό μόλις προσλάβετε τον Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών. Εάν αποφασίσετε να μην προχωρήσετε, η προκαταβολή σας θα σας επιστραφεί πλήρως.
Πώς μπορώ να ξεκινήσω; Πώς μπορώ να προσλάβω τον Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών πόρομου;
Έχουμε κάνει αυτή τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο απλή, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μεταβείτε στη διεύθυνση https://order.teamsecure.io, απλά συμπληρώστε τη φόρμα και ένας από τους ειδικούς μας θα σας απαντήσει εντός 24-48 ωρών για να ρυθμίσετε το λογαριασμό σας. Τόσο εύκολο!
Τι μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Συνεργαζόμαστε κυρίως με τραπεζικά εμβάσματα και συνήθως δουλεύουμε στα ακόλουθα νομίσματα : EUR, CHF, USD και GBP. Για μικρότερα ποσά, δεχόμαστε πληρωμές με όλες τις μεγάλες πιστωτικές κάρτες.
Μπορώ να Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών εργαστώ από τα γραφεία της εταιρείας μας;
Ναι. Η επιτόπια ανάπτυξη του Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών προσωπικού είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος. Όλοι οι υπάλληλοι της Team Secure θα έχουν τον τελικό λόγο για τη μετεγκατάσταση, επειδή η ευτυχία των ειδικών μας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για εμάς.
Όλες οι προσαρμογές του κόστους ζωής και τα έξοδα μετεγκατάστασης μεταφέρονται στον πελάτη. Συνιστούμε αυτόν τον τύπο συμφωνίας για περιόδους 3-6 μηνών. Οι πελάτες που επιθυμούν μακροχρόνια μετεγκατάσταση επί τόπου συνιστάται να ενημερώνουν την Team Secure εκ των προτέρων, ώστε να μπορούμε να προσλάβουμε συγκεκριμένους Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών υποψηφίους που αναζητούν μετεγκατάσταση.
Γιατί δεν επιτρέπετε Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών να εργάζεστε από το σπίτι ή εξ αποστάσεως;
Όντας εταιρεία ασφαλείας, η Team Secure είναι γνωστό ότι είναι αυστηρή ως προς την τήρηση των εσωτερικών πρωτοκόλλων και των κατευθυντήριων γραμμών ασφαλείας από τους υπαλλήλους, από τον έλεγχο πρόσβασης έως την αποθήκευση οποιωνδήποτε εγγράφων και κώδικα που επεξεργάζονται και σχετίζονται με την πνευματική ιδιοκτησία (IP) των πελατών μας. Η απομακρυσμένη εργασία και η ελεύθερη εργασία είναι σπουδαία ως ιδέα, αλλά οι πελάτες μας, εταιρείες Fortune 500 και κυβερνήσεις ειδικότερα, είναι πολύ πρόθυμοι να διασφαλίσουν ότι η πνευματική ιδιοκτησία των Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών εργασιών τους φυλάσσεται με ασφάλεια.
Πόσο θα πρέπει να προϋπολογίσω για να προσλάβω ένα Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών με την Team Secure;
Ξεκινήσαμε την Team Secure με έναν στόχο: να προσφέρουμε κορυφαίες υπηρεσίες ασφάλειας στον κυβερνοχώρο στους πελάτες μας και να δημιουργήσουμε μια κοινότητα ειδικών στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, ανεξαρτήτως τοποθεσίας. Προσλαμβάνουμε και απασχολούμε Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών απευθείας, για λογαριασμόσας. Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών Πληρώνουμε όλους τους φόρους απασχόλησης και την εισφορά απασχόλησης στο κράτος. Χωρίς προβλήματα για εσάς. Χωρίς περίπλοκη γραφειοκρατία, χωρίς διοικητική ταλαιπωρία για εσάς. Απλά οικονομικά θα μπορούσατε να πείτε.
Η αγορά έχει μεγάλη ζήτηση για Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών, και δεν υπάρχουν αρκετοί Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών για όλους, επομένως οι τιμές σε όλο τον κόσμο είναι υψηλές.
Σε ποιον ανήκουν τα νόμιμα δικαιώματα του έργου που δημιουργήθηκε από το δικό μου Διαχειριστής αντιμετώπισης περιστατικών?
Εσείς, ο πελάτης! Η ομάδα μας εργάζεται απευθείας για εσάς και μετά την πλήρη πληρωμή, όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, τα προϊόντα και ο κώδικας που παράγονται από την Team Secure αποτελούν ιδιοκτησία σας.